Saturday, June 2, 2012

Second Note : Aku Malu

Apa Khabar ??
NOTA KEDUA : Aku Malu

Kerana aku seperti cakap sendiri-sendiri . Tak mengapa , nama pun "journal" , jadi ia memakan masa yang lama untuk membuatkan korunk terasa nak baca . Aku malu kepada korunk . Boleh saya nak promosi korunk punya entri ? Insya Allah .

Saya akan cuba yang terbaik kepada korunk . Saya harap , satu hari nanti , saya akan famous di alam maya serba lengkap ini . Jadi , nak tahu rahsia saya , kenalah baca blog ni . Hahaha !!

"Kata-kata itu ibarat doa" . Betulkah ? Nak cubalah !! Okay , saya sebutkan doa saya .
Ya Allah , mungkinkah tibanya satu hari nanti saya bakal menjadi seorang penghuni alam maya yang berjaya . Saya harap blog ini menjadi tempat yang sehebat "Facebook" satu hari nanti .
Besarnya impianku ! Saya amat berharap impian itu menjadi nyata . Bak slogan kata saya ,"Impianku Harus Dicapai" . Saya berharap korunkakan membaca entri-entri saya dengan penuh tekun . Amin ...

"Bila Aku Malu , Aku terasa seperti aku hina.
Bila aku hina , Aku terasa seperti hamba.
Bila aku hamba , Aku terasa seperti kecil.

Ya . Ia benar . Akulah yang semua itu . Hina , hamba dan kecil . Aku Malu KepadaNya .
 

1 comments:

  1. Nak Tak Sponsor contest SAYA?

    http://flowers-on-me.blogspot.com/

    HARAP Sudi

    ReplyDelete