Friday, June 1, 2012

First Note : My 2nd Blog

Apo Khabor ??
 Nota Pertama : My Second Blog

Me .. Aina Sofea binti Bakhtiar Affendi pernah muncul sebagai Aina Sofea di blog ini . Amat membanggakan atas kemajuan blog tersebut . Akan tetapi , rasanya Aina perlu mencuba semua idea-idea saya di blog baru saya . Blog ini akan menceritakan tentang alam maya yang saya lalui . Hanya alam maya . 

Tentang personaliti saya telah diceritakan di diari saya ini . Jangan segan-segan , jangan malu-malu . Terjah saja !! My second blog ini dibangkitkan demi menjalankan kerja-kerja dibawah :
Blog ini juga sebuah ruang mengongsikan entri anda . Mungkin anda sudah bosan melihatkan ruang komen anda yang sudah lama kosong . Saya sedia menerima link entri anda dimana-mana saja asalkan di blog ini . Link-link entri anda akan saya bawa ke sini .

The seventh layer of rainbow is my favorite colour . Jangan runsing kerana ayat itu dibenarkan "CopyCat" . Tidak ada bayaran yang dikenakan . Tajuk "The Seventh Layer Of Rainbow" diberikan atas alasan yang tertentu . Jadi , diminta jangan tanya penyebab saya memberi tajuk itu . Jangan tanyalah !!

MY DESIGNED BLOG :

Klik gambar untuk melihat
 Klik gambar untuk melihat

Just Wait Until This Blog Transform !

0 comments:

Post a Comment