Friday, September 28, 2012

Sixth Note : Aku Bosan (Part 2)

Baca Entry INI Dulu

Rupa-rupanya mak aku beli selori coklat ! Eh , haha ! Mana ada .. Sebenarnya , mak aku beli terlampau banyak barangan disana sehingga memerlukan bantuan lori . Di bawah ialah senarai barangan yang dibeli oleh mak aku :
  1. Coklat Cadbury (Satu kotak)
  2. Coklat Kisses (5 peket)
  3. Gaun labuh (3 helai)
  4. Coklat Daim (10 peket)
  5. Coklat Vochelle (Satu kotak)
  6. Gula-gula pelbagai perisa (24 peket)
Erm , boleh tahan banyaknya . Muehehe .. Janji dapat menikmati coklat Cadbury and Kisses .. Nyumm .. Nak ??? Boleh bla ! :P

Cerita Ini Tidak Ada Kaitan Dengan Saya Sama Sekali
Juga Tidak Ada Kaitan Dengan Mana-mana Insan Sama Ada
Yang Masih Hidup Atau Sudah Mati .

5 comments:

  1. wah.. da banyak tu mai la post sikit.. ^_^

    ReplyDelete
  2. Di tagged :D follow here too.
    - http://liyaabloggies.blogspot.com/2012/10/first-giveaway-by-ftnjwablogspotcom.html

    ReplyDelete